Inlägget tillägnat Sanna <3

2007-07-21 † 17:39:24
Haha, eftersom Sanna klagar på att jag aldrig skriver så ska jag väll göra de.

På tal om Sanna så vill jag flytta nuuuuuu, så vi kan busa hela dagarna + att jag har lovat henne att hänga på byn me henne xD hahah fy fan va fult. Det är sjukt hur man kan sakna någon man aldrig har träffat, är det verkligen mänskligt? (förutom leksand da, men det räknas inte riktigt eftersom jag va så jävla full så jag knappt kom ihåg det + att de kanske bara va 10 min.)


Blev ingen tävling i går, dom tog inte emot nå efter anmälningar, de va sämst som fan. Bajs, jag som faktist va pepp som fan. :] Men men, de är väll sånt som händer.

I kväll blir de film + singstar me Ela, Anna & Maria. + picknick om jag får som jag vill :D & i mån bär det av till valbo med Familjen & Anna. :D fan va vi ska shoppa loss på hööks & hm också för den delen. ;D

Dagens låt: White flag - dido

- Ikill3dbarbie (You left a hole where my heart should be.)

Kommentarer
Postat av: Ehlojn

Flytta för tusan inte ifrån mig :( Fy helvete vad tomt det kommer bli!

2007-07-26 @ 10:58:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0