Jag har en mur runt mitt hjärta & jag vågar inte släppa in dig.

2007-07-11 † 00:42:10
Den här dagen började perfekt men slutade på akuten. ska väll ta allt från början för dom som inte vet. Började med att jag åkte ner på stan & träffade Anna där, hittade massa fin jag ville ha, men det får vänta eftersom jag inte har några pengar just nu. Efter det gick vi hem till Anna & provade brillor ^^ Sen satt vi bara och pratade hur länge som helst, myyys. Sen bar det av till selbäck där Nova står på bete, släppte av Anna där, sen åkte jag & Lisa upp till stallet för att vänta på Anna, men efter att vi ställt in alla grejer ringer Åsa & säger att Anna & Nova har stegrat över & att Ambulans är på väg. Så vi tar bilen till selbäck fär att se hur de går & när vi kommer dit står det en ambulans där & Anna klagar på att hon har jätte ont i höften. ambulans personalen är rädda för att Anna har brutit bäclenbenet. (eller vad det heter) Så lisa skjussar upp mig till stallet för att ta hand om Nova & åker själv till akuten. Efter ett tag kommer Åsa upp till stallet & frågar om inte pin har kommit, för hon skulle rida dit Nova. Men det har hon inte så vi blir oroliga om det även hänt henne något & eftersom hon inte hade nån mobil med sig tar vi en promenad ut i skogen för att se om vi ser dom & vi behöver inte gå långt innan vi ser dom. Så vi fixar iordning allt & sen skjussar Mamma upp mig till akuten, får höra av henne i reseption att Anna är uppe på röntgen & snart kommer ner till akuten igen. efter att jag setat där & väntat ett tag kommer Lisa & hämtar mig så jag får gå in till Anna & det första gullungen säger är: jag ville ju sova hos dig inatt. Aw <3 Men så blev de ju inte. Satt där & väntade på svar från läkaren hur de va me Anna men det tog väldigt lång tid. Men efter all väntan fick vi höra att det inte va nå benbrott som tur va, utan hon hade fått en liten blödning i lungan & en innre blödning i låret. Så hon hade tur i oturen eftersom att om hon hade fått en bäcken fraktur skulle hon fått lov att ligga till sängs i 6 veckor. Så nu skulle hon sova kvar på sjukhuset över natten för säkerhets skull. Hoppas allt går bra & ordnar sig nu gumman <3

Så nu ska jag väll ta hand om Nova framöver tills Anna blir bra, får väll se hur det går. + att jag ska rida Gabbe i mån också. Så det lär väll bli stallet hela dagen.

Dagens låt: Guns 'N roses - don't cry

- Ikill3dbarbie (I'm gonna smile and not get worried, I try but it shows.)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0