Jag vill att ni ljuger, säg att jag duger.

2007-07-02 † 12:10:53
Ja då sitter man här & fryser, och inte orkar jag hämta nån tröja att sätta på mig heller, så jag får helt enkelt skylla mig själv. Vet inte hur jag mår riktigt, känns så bra med flytten till vansbro & allt vad den innebär men ändå är det nått som ändå ligger där & skaver. Jag vill få det att sluta, men hur ska jag lyckas med det när jag inte vet vad det är? Jag vill bara känna mig lycklig & glad, inte att nån liten små sak ska förstöra allt.  

I cannot find a way to describe it
It's there inside, all I do is hide
I wish that it would just go away.


Trodde de skulle bli borlänge i dag, men ingen som kan följa. & det är inte de roligaste att åka själv. Så troligen blir de en annan da, men jag jobbar ju typ varje dag, så jag vet inte när jag ska hinna me de om jag inte åker i dag. Men men, får se hur det blir, kanske hinner åka en stund i mån, fast jag hade tänkt spendera hela dan i stallet.

Dagens låt: October fall - favorite mistake

- Ikill3dbarbie (Where are the hopes, where are the dreams?)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0