När idag blir igår kommer du att älska mig då ?

2007-07-24 † 19:18:38
Ja då sitter man här & skulle kunna somna vilken sekund som helst. Så de känns som att jag skulle kunna gå & lägga mig typ nu, men jag ska väll vänta lite till, ska väll i alla fall äta middag. ^^ & sen ska man upp tidigt i mån & åka till Bollnäs på dressyrtävling. Maria ska dit & tävla sin första LA:1, hoppas det går bra. :) han har ju blivit så fin på sistonde så det ska nog gå.

Har vart & inhandlat 2 par ridbyxor i dag. :) blev ett par randiga & ett par svarta. Skulle egentligen bara ha dom randiga först för jag hittade inga helfärgade som jag tyckte om men då tipsade Louise haaga om ett par som hon tyckte va bra, hennes favoriter & jag måste säga att jag förstår att dom är hennes favoriter , för dom hade riktigt bra passform & va skitsköna. :) Så de blev dom också.

Jag har kommit fram till att jag är beroende av naturgodis, sååå jävla gott! Går fan inte att leva utan ^^ haha

Dagens låt: I want to hear you sad - The early november

- ikill3dbarbie (One good thing about music is, when it hits you, you feel no pain!)

Kommentarer
Postat av: Sanna

haha, jag köpte två par byxor, två tröjor, två t-shirtar o en massa små kläder =)
haha, jag var i mora igår! :D o det kan hända att jag kan festa med dig i mora nästa helg! :D feeeeettttt kul vännen! kommer sakna dig när du e på läger, hoppas du har kul! <3

2007-07-28 @ 11:49:04
URL: http://sannos.blogg.se
Postat av: Sanna

haha, jag var o kollade på dala-hästarna.
haha, e det så? fast då blir det nyktert kan jag lova. ska fan bli nykterist efter helgen. :(

2007-07-29 @ 14:01:28
URL: http://sannos.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0