Vart jag än kommer och går är det nånting som jag aldrig kommer ifrån.

2007-07-09 † 20:30:18
I mån är jag ledig :D Känns så jävla efterlängtat & skönt.

Jag vill ringa anna nu, men jag orkar inte gå & hämta telefonen .__. + att om jag hämtar den så kommer jag inte våga ringa. Jag vet att jag är en tönt. Jag vill att hon ska komma hit & myysa me mig & åka till borlänge i mån. Men de lär hon väll inte kunna. + att jag har fan inga pengar så de är ovärt att åka till borlänge .__. men va fan de är myyys att bara loda runt där. :]

Ska leka med Johanna_girl på torsdag, va ett jävla bra tag sen jag träffade henne. så de ska bli skoj :D Ska försöka få henne att fixa mitt hår, för de ser för jävligt ut just nu.

Men nu ska jag ta mod till mig att ringa till Anna.

Dagens låt: Scary kids scaring kids - What's up now?

- Ikill3dbarbie (remember to breath and everything will be okay.)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0