Vi har lärt oss att leva med taggar i hjärtat.

2007-07-06 † 17:54:04
I dag va det fullbokat på hotellet, så de tog lite längre tid än vanligt, kom hem vid fyra typ. Men som tur va så va vi 4st i dag istället för 2 eller 3 som vi brukar, annars hade det tagit nån timme längre. Hade sovit massa kändisar där i natt också. Typ när jag stog & städade så gick de för bi en kille & jag tyckte jag kände igen honom men ajg kom aldrig på vem de va & sen gick han förbi en gång till & då kom jag på att de va ju han Patrik Isaksson, fast jag trodde jag bara inbillade mig för att jag va så trött. Sen gick jag till nästa rum & städade & då låg lappen me namn & rums nr kvar & då stog det ju Patrik Isaksson. ^^ Men jag trodde fortfarande inte att de va han, för jag tänkte att de säkert finns nån mer som heter så ^^ Men sen när jag gick ner på lunch fick jag höra att de hade vart massa kändisar där, tex Patrik Isaksson. ;D haha & så hon Sussie från co segemyhr. + massa andra.

& efter att jag kommit hem så ringde det, haha.
Dufva: Hej, har du mamma eller pappa inne?
Jag: Nää, jag vet faktist inte vart dom är.
Dufva: nähä, men är de du som ska ha häst?
Jag: Va ?
Dufva: ja det är Dufva, är de du som ska ha häst?
Jag: Jaha ?
Dufva: Ja för Henning va här i går & han har en tillsalu som du säkert får låna för din pappa känner ju henning.
För du vet den jag har, har ju börjat springa bättre nu, så jag vet inte hur jag ska göra me den.
Jag: Okej.
Dufva: Ja men du ska se att det ordnar sig, & säg till pappa att ringa honom da. Den ska ut på annons på måndag, så han får väll ringa före de.
Jag: Okej
Dufva: Ja för klart du ska ha häst :D Hejdå
Jag: hejdå?
Haha, jag fattade ingenting xD

Men nu ska jag äta lite & sen blir de att hoppa in i duschen. (:

dagens låt: The Scene Aesthetic - So Peter , you've become a pirate

- Ikill3dbarbie (You bleed just to know you're alive.)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0