Livrädd för att leva, dödsrädd för att dö

2007-06-27 † 17:32:59
Jaha, då har Sanna lurat mig att fixa blogg, klart som fan gör jag de också. Egentligen helt onödigt, för vem har tid & lust att läsa sånt ointressant som kommer skrivas här? Men men, som man brukar säga, det är smällar man får ta .___.

Dagen i sig har vart riktigt bra (: började med att jag steg upp tidigare än vanligt, kl 10. Skönt att känna att man inte sovit bort halva dagen, som det annars brukar bli. Vid halv ett tiden tog jag & mamma bilen till Lotus spa & slog oss ner där för att vänta tills veronica kom för att göra den efterlängtade ansiktabehandligen på mig. shit, det va verkligen härligt. Bokade även in en ny tid i Augusti. (: Sen bar det av hem igen, & nu sitter jag här och väntar på att tiden ska gå så jag får åka upp till stallet. Hade tänkt kolla på hoppningen & se om jag får lite bra hoppbilder :) + att jag ska rida gabbe.

Dagens låt: Boys like girls - Hero/Heroine

- Ikill3dbarbie (If you lie you don't deserve to have friends, If you lie you don't deserve to have them.)

Kommentarer
Postat av: sarah

mah,vadå sammanträffande ^__* lyssnar på newport living med cute is what we aim for nu haha x'd :*

2007-07-07 @ 03:02:57
URL: http://razorbladesandcupcakes.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0