Ett steg framåt två steg bak.

2007-11-09 † 20:16:38
Sitter hemma i Mora & är lite små krasslig, men jag håller i alla fall på att bli bättre. Tappade rösten där ett tag. Men nu är det som sagt på bättrings vägen  & det är jag glad för.

Känner att min blogg är väldigt tråkig, eller rättare sagt ointressant. Skriver aldrig nått vettigt, men jag har inte bett någon att läsa, skriver mest för att få skriva av mig lite. så du behöver inte läsa om du inte vill.

Har stallet i helgen också, eller bara söndan eftersom Sanna är så jävla bäst & tar lördan, 1000 tack!

Nä nu ska jag mysa med mamma, vi ska äta glass tills vi spyr! min mamma är bäst.

- Ikill3dbarbie (Don't tell me you love me and act like you don't.)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0