Lite för mycket av det goda.

2007-11-04 † 14:49:45
Ja fy fan vilken maskerad de blev, kunde inte ha blivit bättre. Först va de förfest hos Jessica & sedan vidare till nån maskerad i folkets hus. De va riktigt kul. Men sen drog ju alla ja va där med så jag frös så jävla mycke så jag hamnade på raggarklubben, haha.  Så jag lyckades väll fixa skjuss därifrån vid 5, med Viktoria Erikssons mamma, en av lillsyrrans kompisar, haha.

Men de blev väll lite för mycket av de goda så att säga, blev en hel jävla liter, så jag kan ju säga att jag va något full, kanske lite för full. men va fan jag hade kul, i alal fall va jag minns, haha. Men de blev väll att jag gjorde saker jag inte skulle ha gjort, men jag kan inte säga så mycket mer än att gjort är gjort.

Va utklädd till marilyn monroe & jag tror jag va rätt lik eftersom folk jag inte änns kände kom fram till mig & sa Hej marilyn. Håret blev så jävla bra när Bella fixade det, blev fan precis som hon hade, tack bella för hjälpen.

Men nu ska jag väll plugga lite, behövs verkligen.

And I wanna believe you
When you tell me that it'll be ok
Yeah, I try to believe you
But I don't.



-Ikill3dbarbie (I just need to know that I can breathe.)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0