Jag är bra på att vara själv men usel på att vara ensam.

2007-10-24 † 23:19:44

Klarade inte av att vänta till lovet, tog tåget hem i dag. Känns som att det är nått väldigt jobbigt som tynger ner mig som fan, jag orkar inte hur mycket som helst, jag tappar snart taget. Men jag kan tyvärr inte sätta fingret på vad det är, och det är då jag känner mig som mest osäker. Så det blev panik ide att åka hem till Mora, där jag hittar lite lugn.

Natten har vart den värsta på länge, tog 2h att sommna & när jag väl har sommnat går mitt jävla larm på mobil igång en gång i timmen. även fast jag stängde av den. Så till slut slängde jag den i väggen, så nu mår den väll ungefär som mig. Så eftersom att jag inte kunde sova nå i natt & + att jag inte mådde nå bra allmänt så blev de inge skola & inte kunde jag sjukanmäla mig heller eftersom mobilen va cp & jag inte hade ett öre på den. men det jag hade mest dåligt samvete över va väll att jag inte kunde ringa & säga att jag inte skulle me bussen i morse & jag har faktist fortfarande dåligt samvete över de.

Du är en tröst för gråtna ögon, du är min fallskärm när jag faller om natten,
Du sover som ett barn åh jag saknar att kunna sova så.


Det var ingen mer än jag själv som visste att jag åkte hem, inte änns mamma, hon fick veta det när jag satt på tåget mellan Borlänge & Mora. men de va väll bäst så, annars hade hon sagt till mig att hålla ut till lovet, men sanningen är den att jag inte hade klarat de.

Varför ska allt kännas jobbigt & fel? all jävla press & alla dessa jävla krav. Jag är inte så psykiskt stark, jag har inte mod att stå kvar och ta allt. Nej, i stället flyr jag, jag flyr från allt, till och med livet. Även fast jag vet att allt kommer i kapp en i slutändan, och då kommer det som en stor jävla käftsmäll, allt kommer att komma på en & samma gång. Jag måste sluta fly från verkligheten, jag måste skaffa mod att stå kvar.

I mån blir de hemstudier för min del, jag orkar inte gå till skolan, jag orkar inte se all blickar som kollar snett på en. Som om man inte skulle passa in, men det kanske är just det: att jag inte passar in? Inte fan vet jag, jag vet ingenting. Men eftersom att Laila sa att de va okej att jobba hemma för min del i mån så blir det så.

Akon - sorry, blame it on me

- ikill3dbarbie ( Keeping it inside is killing me.)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0