Myyysfaktor 1000!

2007-10-31 † 16:45:18

Har vart i stallet en stund i dag, kollade på klubbtävling, hoppning. Typ varenda unge åkte av, haha. Maria & Nadde va me, va riktigt kul att se er hoppa igen.

Så nu sitter jag här & fryser & det snöar ute, snacka om att jag är glad, alltså att de snöar, inte att jag fryser. Nu kan väll vintern komma så man kan åka bräda. Ska försöka åka så mycke som möjligt den här vintern eftersom de nästan inte blev nå alls förra året.

I Kväll blir de singstar, film, tv-spel & pizza kväll me Anna, Maria & katta. Myyyys till tusen. + att Anna & katta ska sova här & kanske maria. För dom som inte redan vet så suger jag på singstar, men de tar jag igen på tv-spel där jag är bäst, haha. Tjejer, ni är bäst <3

+ att jag måste erkänna att jag saknar Sonny.

I don't want to fall to pieces,
I just want to sit and stare at you,
I don't want to talk about it,
And I don't want a conversation,
I just want to cry in front of you,
I don't want to talk about it.


- Ikill3dbarbie (You don't always have to do everything right.)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0