Var är du nu ?

2008-12-10 † 14:11:31
Jag kommer ihåg en tid för länge sen då du & jag gick sida vid sida. 
Vi trodde att samhället gick att förändra vi trodde på våra ideal. Fastän
det bara var du & jag så var vi övertygade om vår sak, när alla andra var
emot oss var det du som var stark & jag som var svag. Det var du som
fick mig att orka, men var är du nu när jag som mest behöver en axel att
stödja mig mot. Vi brydde oss inte om vad andra sa, det var bara du & jag
som stöttade varandra när tiden var svår. Du säg var är du nu när jag behöver
en hjälpande hand, Du fanns där förut men var är du nunär jag som mest
behöver ditt stöd, säg var är du nu?

jävla skitdag!

- ikill3dbarbie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0