Den vackraste stunden i livet var den när du kom och allt var förbjudet.

2008-02-16 † 17:05:59

Då har man hunnit med att flytta, trivs som fisken i vattnet i nya lägenheten.

Åker på praktik om en vecka, ska bli skit kul, åker till tibro & praktiserar på tibrobygdens ridklubb. Ska bli så jävla kul att komma tillbaka, har inte vart där sen i sommras. Men lite jobbigt känns det också nu när jag har sån hemlängtan, skulle helst bara velat vara i mora i två veckor i stället, men när jag väl har kommit i väg känns det nog bättre.

You are the most beautiful thing I've ever seen in my entire life,
You are the most beautiful thing these eyes have seen.

Nu ska jag äta lite & sen blir de till att åka tillbaka till vansbro eftersom jag har stallet i mån.

Cya

- ikill3dbarbie (I try and laugh about it, hiding the tears in my eyes.)


Kommentarer
Postat av: Theres

Va roligt att det känns bra vännen :)

2008-02-17 @ 17:16:59
URL: http://[email protected]
Postat av: Sandra

Uppdatera mera!

2008-03-05 @ 12:53:38
URL: http://sandraehlin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0