En ängel utan vingar, skadad i huvet och bortglömd av livet.

2008-02-01 † 23:54:59
Då har flytten dragit igång, är troligen helt klart på söndag. Känns väldigt bra! Ska & kolla på lite tavlor & svarta möbler i mån, får se om jag hittar nått som passar.

Finns så mycket jag vill ändra på hos mig själv just nu. Är inte alls nöjd med den jag är nu, så nu ska jag verklgen ta tag i det & göra ett tappert försök. För det första vill jag vara lika psykiskt stark som jag var förut, jag vill kunna säga vad jag tycker utan att vara rädd för att någon ska trycka ner mig för det. just du är rätt duktig på det.. Jag vill gå ner i vikt, många kanske kommer påstå att jag inte behöver men det är de att jag vill, jag vill gå ner i vikt eftersom jag inte är nöjd med min nuvarande. Så nu är det bara att kämpa på så ska de här gå riktigt bra!


det är så logiskt, alla fattar utom du
du har inte en aning, att jag tänker på dig precis just nu.
Jag saknar dig

Dagens låt: Elvis - In the ghetto

- Ikill3dbarbie (Keep on moving, no dog can piss on a driving car.)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0