Ja jag är pappas flicka, så in i helvete att jag är.

2008-01-20 † 19:01:04
Dagen i sig har vart rätt slapp. Började med att jag försov mig till halv 12, skulle vart i stallet 9. Så gjorde mig i ordning & åkte upp till stallet för att kolla på sista gruppen på louise träningen. Sen hem & laga lite mat för att sedan sitta här nån timme & nu ska jag äta lite efterlängtad kaffe glass & sen blir det till att åka tillbaka till vansbro.

Blir snart till att flytta igen, bara två veckor kvar. Ska flytta ihop med Pilski, ska bli så jävla gött! Så ska väll snart börja städa ihop mina grejer i fall det kommer nån och vill kolla på min lägenhet, kan ju vara bra om det ser lite städat ut i alla fall.

There were times when I did hate you
And I wished that you were dead
But I tried to valuate you
And see the good in you instead


You're the reason I am living
And to you I owe a lot
And I'm happy for what you've given
You're everything I've got


Oh I miss you
I always will
I love you still, 
Chelisia <3


- Ikill3dbarbie (One good thing about music is, when it hits you, you feel no pain!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0