Hejdå Vansbro, hej Mora.

2008-05-24 † 04:22:58
Ja då va man hemma i Mora igen, ska hem & hämta balklänningen bara typ. & så förhoppningsvis blir det att umgås lite med vännerna också, det va ett jävla bra tag sen nu! Jag saknar er! <3

Hahah, fick nyss detta sms:
vet du. Du har så underbart vacker kropp!
Jag blir alldeles knäsvag.
Sov gott om du inte redan gör det.
Pussar på sötast!

Hahah, jag tror det är någon som är lite knall.

image21
Jag är på topp!

Hela dagen har vart så jävla bra! först att vakna upp bredvid dig, så jävla myys! Sen till skolan och bara ha en lektion & sen vidare till stallet. Där det va hoppning på shemat & det gick jävligt bra när jag väl red som jag skulle! Pärsson va så klart lika stark som sist, men de gjorde inget, för han är så jävla BRA! <3 Va på väg av en gång, men jag lyckades sitta kvar, så de blir ingen tårta den här gången heller, sorry sandra! ;D haha Så nu känner jag mig fan pepp tills på måndag då de blir avslutningshoppningen. Men bara för de kommer de väl gå cp dåligt eller nått. men men, sånt är livet. Efter stallet blev det till skolan & tvätta bussen & det va faktist roligare än vanligt! Men det berodde nog på att vi visste att det va sista gången vi behövde tvätta bussen, för nästa år är det dom nya ettornas jobb, mohaha. Sen ve de bara att vandra hem & ta en efterlängtad dusch. & till slut hamnade jag hemma hos Pilski framför Cry baby med en pizza! Gumman, du betyder! <3 just ja, sen blev det 3 timmars lastbilsfärd hem till mora, jag sov typ hela vägen, så de gick fort. :)

Godnatt!

-Ikill3dbarbie (It just feels so good.)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0