Myyyys som fan i natt! :)

2008-05-23 † 11:11:43

Det är sjukt hur en person kan få en att må så bra, DU får mig att må så jävla bra!

Sitter i skolan & har engelska, går inge vidare med pluggningen. Känns som att det inte riktigt är nån idé att försöka göra klart allt tills vi slutar, eftersom jag inte har nå krafter till det. Så då är det bättre att ta det i sommar, när man har haft lite lov & fått nya krafter.

Snart blir det stallet också. Ska hoppa Pärsson, får väl se hur de går. Han va då cp stark & pigg förra gången, så jag fick fan knappt stopp på honom. haha. Men han är då ändå bäst! & sista hoppningen före avslutningshoppningen är det också. Jag är jätte nervös över avslutningshoppningen, jag kommer väl säkert åka av eller nått. haha

Vad händer i helgen? blir det falun, vansbro eller mora, ingen aning just nu. Måste i alla fall hem till Mora nån dag & hämta balklänningen.

Dagens låt: Minor Majorty- Supergirl

- Ikill3dbarbie (I feel like a hero and you are my heroine.)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0