duktigt sara.

2008-11-13 † 20:59:31
Va precis ner på affären & skulle handla en baguette, eftersom vi inte har nå god mat hemma, men tror ni att dom har de? nä självklart inte, så jag blir utan. Men de va inte allt, skulle köpa min älskade juice med apelsin & jordgubbar från brämhults, men självklart tar jag fel & det ser jag när jag kommit hem och konsum har hunnit stängt, så jag slängde ut en tjuga på en jävla morots juice. Det låter så äckligt att jag inte änns vågar smaka. Men som tur är så skämde jag bort mig med lite godis, så jag har nått som går att äta i alla fall.  Så ska väl försöka få tag på micke & se om han kan köpa med en baguette från ok.

- ikill3dbarbie

Kommentarer
Postat av: Jaana

Men alla Brämhultsjuicer brukar väl vara goda? :D Tycker att du ska smaka åtminstone, om inte annat kan du alltid berätta för mig om det är värt å köpa eller inte .. :P

2008-11-13 @ 21:11:09
URL: http://jaanas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0