Lite frånvarande..

2008-11-05 † 09:14:34

ja det kan man väl säga att jag har vart. Utan internet och utan lust att skriva så blir de inte så mycket gjort. Men nu har man tagit nya tag & tänkte väl va lite aktiv igen. :)

Jag hatar folk som är så jävla negativa & snackar skit om allt och alla och inte alls bryr sig om att alla hör. Och folk som fryser ut en utan att dom märker det själva, eller så kanske de är så att dom inte bryr sig. Det är inte konsitgt att man blir inåt vänd, sårbar och osocial när ens så kallade vänner gör så mot en. Därför avstår jag från allt som har med er och göra & låser in mig i lägenheten & umgås med micke, för då trivs jag som bäst & jag vet att han skulle aldrig göra nått sånt! Micke, jag älskar dig!


- Ikill3dbarbie (Fuck you all)


Kommentarer
Postat av: Loo - veckansblogg?

Håller du med mig och mina åsikter om presidentvalet ?

2008-11-05 @ 09:18:51
URL: http://loem.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0