MItt liv faller samman.

2008-10-13 † 11:12:33

Att ett sådant besked kan vända upp och ner på ens liv på en tiondels sekund.
Från att må rätt bra till att må så jävla dåligt att tårarna sprutar, svårt att andas & att man spyr.

Just nu känner jag bara att jag vill låsa in mig i lägenheten & aldrig mer gå ut,
aldrig mer gå till skolan, aldrig mer prata med någon, bara sitta och stirra in i väggen,
eller lägga mig ner och dö.

tack sanna, du betyder!

None


jag trodde drömmar var till för att nås,
men dom är tydligen till för att krossas.

- ikill3dbarbie


Kommentarer
Postat av: Elin

Vännen då!

Det är bara att ringa så kommer jag och försöker peppa dig :) Kanske inte är världs bäst på det men jag kan försöka !

Ta hand om dig<3

2008-10-13 @ 14:23:28
Postat av: Anonym

oh noo :(

2008-10-13 @ 18:22:36
URL: http://emmizenboy.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0