peruken har fått ben & vandrat iväg.

2008-10-18 † 13:20:14

har sovit i mora i natt, men åker tillbaka till vansbro lite senare i dag. Eftersom jag va uppe me tuppen så va jag upp på vinden & letade efter systers peruk, som jag hade tänkt låna till halloween, men den va spårlöst försvunnen, måste fråga syster om hon vet vart den är. Jag är så jävla pepp på halloween & maskerad så jag vet inte riktigt va jag ska ta mig till, haha.

Peppar peppar ta i trä!
Ja självklart började jag gråta i går kväll, jag som hade vart så duktig.
det gick verkligen inte att hejda, jag är fortfarande svag som satan.


Du trodde inte det var fysiskt möjligt att ditt hjärta kunde banka så hårt som det gör. Att folk omkring dig inte hör dina hjärtslag är snarare väldigt märkligt än normalt. Munnen är torr och händerna är klibbiga och kalla samtidigt. Det är inte fjärilar du har i magen, det är elefanter. Och de fladdrar inte heller, de dansar lindyhop. Du mår riktigt illa.


-
ikill3dbarbie


Kommentarer
Postat av: Elin

2008-10-18 @ 14:37:02
Postat av: Elin

Dom ska inte ha någon halloween fest vid hotällä endå :( Men vi fick komma dit utklädda om vi ville :p

2008-10-18 @ 14:38:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0