jag blir genomskinligt grå utan dina andetag.

2008-10-09 † 18:58:57
Ja i dag har inte heller vart någon bra dag, extrem depp dag.
Hela förmiddagen har bestått av tårar & en tröstande micke,
du är underbar! Va skulle jag ha gjort utan dig älskling?

Vid halv fyra tiden när micke åkte på jobbet kom mamma förbi.
Lite pepptalk, god mat & godis från karamellfolket, tack mamma!

Ja vet att jag inte får äta godis den här månaden, men när man är deppig kan faktist lite godis hjälpa.
+ att det va mamma som bjöd mig så det bryter inte mot mina och tess knepiga regler,
så när tess kommit hem från stallet ska jag gå in till henne och bjuda henne på lite godis. :)

- ikill3dbarbie (I'm yours.)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0