Varför ska man se ut som en prickikorv?

2008-10-05 † 18:23:59
Har setat och kollat igenom lite bilder nyss & jag kom fram till att jag saknar att vara orange-hårig, själv tycker jag det är skitsnyggt och att jag faktist passade i det. men jag tror mitt hår ska få vila lite, så jag blir nog blond ett jävla bra tag.


jag som orange hårig, I like it.


Usch va opepp man blir när man vaknar på morgonen och kollar sig i spegeln och ens hy syr ut som nån jävla prickikorv. Jag vill verkligen att min hy ska bli bra nu, känns som jag har provat allt som finns att prova. Varför ska andra ha sån jävla perfekt hy och vissa så in i helvete problemhy. okej, ja säger inte att jag har världens problemhy just nu, för det har faktist blivit bättre, men det blir aldrig riktigt bra. Men det finns måsga som har det värre än mig. Men jag känner mig så inihelvete opepp att gå till skolan när jag kollar mig i spegeln, samma när man ska ut på helgen, det är verkligen inge kul. Någon som har något tips?

- ikill3dbaribe

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0