sextonde september

2008-09-16 † 20:03:28
har vart lite frånvarande nu när jag vart sjuk, men nu är det på bättringsvägen så jag tänkte jag skulle orka skriva några rader. Har gått och dragit på mig världens förskylning, hostar & nyser, ont i halsen, ont i huvudet och feber, och självklart mensvärk på det också. Så jag ka säga att jag har haft ett helvete i ungefär en vecka, men som sagt, det går mot ljusare tider. Självklart nu när jag håller på att bli frisk har jag smittat ner micke så han är lika dålig som jag har vart, men jag hoppas det går över rätt så snabbt för honom också.

Klickade hem ett silver shampoo från Bellme.se som jag ska prova, får hoppas på att det är bra. :)

Nu ska jag gå iväg till jossan på lite tjejkväll, får se hur länge jag orkar vara där. Men alltid kul att träffa vännena lite när man legat inne i flera dagar nu.

- Ikill3dbarbie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0