Heldag med Micke-picke-pö.

2009-05-27 † 22:20:47
ja dagen har spenderats med min älskade micke. Först va vi hemma och myste hela förmiddagen eftersom jag inte mådde allt för bra. På eftermiddagen ville micke få mig på andra tankar så vi åkte till borlänge, gick på kupolen ca en timme sen bjöd han på thai mat. Och nu känns det faktiskt som att magen börjar återhämta sig. så i mån blir det nog skola.

Och bilderna från senaste tidens shopping kommer troligen i mån eller på fredag, har inte orkat med det nu när jag har varit dålig. hittade en rosa(!) kjol i dag för en 50-lapp som jag slog till på, gina vad annars? ;)


I helgen fyller jag år! :)

Nu ska faktiskt jag & micke hoppa i säng, tidig kväll i dag! Pusshej.

Kommentarer
Postat av: Ellen M

Grattis i förskott ! =)

2009-05-27 @ 22:35:59
URL: http://ellenm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0