Trivs som fisken i vattnet!

2009-10-29 † 21:31:23
Sitter just nu och småpratar lite med malin och charlotte inne hos malin och jens.
Fan va fort den här veckan har gått, är redan fredag i morgon. Har hunnit med
massa roligt den här veckan, så som; lärt mig körit fyrhjuling, rakat en drogad
plätten, ridit ponnyn champis, startat ett företag, lekt med M, lärt mig lite
hur man går till väga med unghästar och massa annat!

M tycker att jag kan ta med mig Nikoline och flytta hit, det tycker jag låter som
en helt utmärkt idé!
haha

I helgen blir de kanske dead by april på parken eller kanske göteborg, får hålla
tummarna att man får följa med på någonting kul! hoppashoppashoppas!

Nu ska jag vara lite social igen, pusshej!

Kommentarer
Postat av: Sandra

Fan va kul du verkar ha och umgås med trevliga och lättsamma folk, tänk om en själv oxå hade det så :p

2009-10-30 @ 13:22:50
URL: http://pratis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0