Sara svarar!

2009-09-03 † 18:35:01


Daniel: Varför började du blogga och hur länge har du bloggat?
Jag började faktiskt blogga eftersom min klasskompis Sanna tyckte jag skulle det
och jag har bloggat i lite över två år nu.

Ellen: Vilken är din bästa raggningsreplik?
Är nog inte så mycket för raggningrepliker, haha.
+ att jag har pojkvän sen 15 mån tillbaka.

Amme: Vart vill du bo som pensionär?
Hm, svår fråga. Troligen Dalarna!

Ireen: 1.Vilken bloggerska gillar du bäst?
2. Vad skulle du göra om du vann en miljon?
3. Vad tycker du om min blogg?
1. jag är en sån som byter favoritbloggar typ hela tiden,
just nu älskar jag Sanna knows och rikauteliggaren!
2. Då skulle jag troligen köpa en bil, resa lite, ge familjen en del och sen spara.
Okej, de skulle nog bli lite shopping också.
3. De första jag la märke till va att vi har sjukt olika musiksmak, haha.

Caroline: Vad får dig att vilja blogga?
Jag tycker det är kul och det kan vara skönt att skriva av sig.
 Och så skadar de ju inte om man får lite respons för de ;)

Malin: Vad är ditt mål i livet, om du har nått?
Just nu känner jag att det största målet är att ta mig igenom skolan och vara nöjd med mina betyg.
Sen är de väl att skaffa något jobb jag trivs med och låta mig njuta av livet.

J: Var shoppar du helst kläder?
Jag älskar Ginatricot och newyorker! Hittar alltid massa när jag är in i dom affärerna.

Emma: Hur många läsare har du haft den här veckan sammanlagt?
Eftersom det är mitt i veckan nu så tar jag och räknar på i går och sex dagar bakåt.
Så senaste sju dagarna har jag haft 374 besökare.




Kommentarer
Postat av: Daniel

=)

2009-09-03 @ 18:53:00
URL: http://danielkl.se
Postat av: FREJA LINDSKOG - Livet på Lindgården

SVAR: Jaha, vad kul! :D Vilket gymnasium går du? :)

2009-09-03 @ 19:15:23
URL: http://frejalindskog.webblogg.se/
Postat av: ireen

hihih :)

2009-09-03 @ 19:59:11
URL: http://sunshinegirlie.blogg.se/
Postat av: moonzanna

Hej !



Vill du ha chansen att bestämma ditt eget pris i en tävling ?



Nu har du det ! Klicka in på min blogg och välj vad du vill på melba.se och tala om för mig vad du önskar vinna. Svårare än så är det inte !



Lycka till !

Kram Sanna

2009-09-03 @ 20:21:38
URL: http://moonzanna.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0