TIDSFÖRDRIV

2010-08-23 † 13:34:43
Vilken tid gick du upp idag: halv tolv
Har du sovit i din egna säng inatt: nix
Har du strumpor på dig nu: ovanligt nog så har jag det!
Vad ska du göra ikväll: sova
Är det okej att gråta: ja!
När grät du senast: just nu..
Laddar du ner musik och film från Internet: h3h3
Vad skulle du göra om du vann en miljon: shoppa, resa & leva livet!
Bär du glasögon eller linser: mina nördisar ♥
Tycker du det är viktigt att ha märkeskläder: inte det minsta!
När går du upp ur sängen en helgmorgon: när jag vaknar
Har du piercing: septum & naveln just nu.
Vill du gifta dig: tror inte det
Vill du ha barn: helt klart!
Solar du ofta: nja
Är du bra på att laga mat: jag är kung på att laga mat!
Gillar du att dansa: jag dansar aldrig nykter!
Är du flygrädd: nej, tycker det är mysigt.
Hur vig är du: som en 80årig kärring
Vad dricker du helst när du är törstig: vatten
Vilken är din favoritglass: kaffeglass ♥
Tror du på ett liv efter döden: tror på spöken iaf
Vem behöver du mest just nu: någon att kramas med
Vad tror folk om dig? fråga inte mig, fråga dom
Stämmer det? det vet jag inte
Vad får du oftast komplimanger för? ingen aning.
Vad säger du för att imponera på någon? sanningen
Hur imponerar man på dig? sanningen
Brukar du skratta för dig själv? alltid!
Vad står det i ditt senast inkomna SMS?: Kan du ha :) sånt där har jag slutat med för längesen. Du skulle ha varit här & druckit snaps å hört på hårdrock istället. Då blir man inte bakfull.
Var bor du? vansbro
Trivs du där: till & från
Äger du några converse: x antal par
Sprit, cider, vin eller öl: öl
Brukar du bli för full: det beror på vem man frågar, h3h3
Vad har du för mobil operatör: telia/halebop
Är du allergisk i mot något: allt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0