DEAR SANTA

2010-12-18 † 13:04:30

Årets önskelista:

Jag önskar mig en hel och frisk kropp.
utan värk och mediciner för flera tusen.

Jag önskar mig ett nytt hjärta.
Som inte är trasigt och ensamt.

Jag önskar att bli bättre på att visa mina vänner min uppskattning.
Ni är så bra och ni förtjänar mer än så här, men jag lovar er,
någon dag ska jag övertyga er att jag förtjänar er vid min sida.

Jag önskar mig någon jag får kalla min.
någon som kan laga det trasiga inom mig och ge mig fjärilar i magen.
någon som vill sova sked och som jag får vakna upp bredvid. 
han som vill vara med mig lika mycket som jag vill vara med honom.

Jag önskar att jag kunde göra världen vacker.
Utan det onda och hemska.

Men mest av allt önskar jag att min fina lillasyster får vara frisk och må bra!
du förtjänar att må bra och leva livet fullt ut och göra saker som du ångrar,
 ja du vet, sånt man gör när man är tonåring. ♥


Kommentarer
Postat av: elin

kul att ja börja lipa nu :(

2010-12-19 @ 14:24:30
URL: http://elivi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0