25 november 2009

2009-11-25 † 15:01:45
så slut dina ögon så ska jag berätta sagan om oss.
Hur vi såg varandra gick hjärta mot hjärta och hand
i hand mot olyckan. Liksom många andra före oss
trodde vi att vi skulle få det vi ville, men såna som
oss kommer aldrig få det vi vill, vi borde få en chans,
vi borde vara vara dom älskande, det borde vara vi.
Vår kärlek är för stor för att slösas bort sa du alltid.
Om jag väckte dig nu kunde vi prata en gång till om
hur orättvist allt är, men vad skulle det leda till?
För sannningen är att vi alltid var för fega och när
du vaknar är jag borta med minnet om oss och
vi blir aldrig mer än en saga.

Jag tänker lite extra på dig i dag & jag hoppas du
tänker lite extra på mig också, för det är trots allt
den 25 november 2009 i dag. 

(547 dagar hade det varit.)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0