I GAVE YOU ALL

2009-11-12 † 20:56:31
I GAVE YOU ALL han sjunger att igaveyouall liksom skriker fram det,
i gave you all och jag vet att jag gjorde precis det. både gave you all
och skrek fram det och, det var inte det att det inte räckte, jag var
aldrig för lite utan det var precis så där tvärt om. i gave you all och det
var alldeles för mycket och igår glömde jag att vara snäll mot mig själv.
saknade mig till sömns. idag är det en ny dag och jag försöker desperat
sminka mig fin känna mig fin känna mig bra men jag minns precis hur
det värkte igår hur min kropp värkte igår hur jag saknade dig så otroligt
och jag kan inte kan inte förstår hur jag fortfarande känner som jag
gör.
det borde vara borta nu och ibland är det, ja alltså borta. ibland är
det borta. i flera timmar, till och med, inte ens bara sekunder utan timmar.
i flera timmar, ibland. Varför är jag kapabel till att sakna så här och ha
dessa otroliga krämpor varför, varför, varför blev jag den som kände
mest och du den som gick. jag hoppasönskartänkarkänner att jag vill,
vill, vill att du ska vakna upp någon dag och bara känna aj aj aj. bara
känna aj över att hon eller någon ligger i sängen intill och inte jag.
aldrig jag.



idag är en sån dag. en sån dag där jag bara önskar att du kunde komma
och ge mig en kram, säga schh sara, det kommer bli bra. schh.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0